Mörkrädd

Åh, det går ju riktigt bra för bloggen :) Sen jag startade den igår har jag haft 33 besökare. Kanske inte låter så mycket men ändå! Sen har jag en del kommentarer också :)

Jag har nyss kommit hem från pållen och duschat. Mamma kunde inte skjutsa mig till stallet förrän vid 5-tiden, så det var heeeelt mörkt när jag red ut, och jag är mörkrädd som tusan. Hoppas på ljusare tider väldigt snart! Eller kanske eget körkort + bil så jag kan åka ut tidigare? Haha.

Hubba Bubba som springer i hagen. Bilden blev inte så bra, hade inte riktigt fått in det där med "sportfoto" när jag tog den.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag är också mörkrädd. Tycker att det är läskigt att gå hem från skolan vid halv 5 för att dte är mörkt.

2008-02-03 @ 21:19:18
URL: http://fotbollen90.blogg.se
Postat av: Camilla

Låter som min blogg, jag har ungefär 20-40 unika besökare per dag och det är jag jävligt nöjd med :D

2008-02-03 @ 22:30:12
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0