KM på ridskolan

Nu är jag hos mamma igen!

Idag fick jag gå upp tidigt. Skulle vara i stallet klockan 10 eftersom jag skulle få agera hästskötare till Hubba. Bettan skulle hoppa henne idag på KMet, 90 cm om jag inte minns fel.
Målet: att ta sig runt banan, haha. Eftersom hon är så oerfaren så får man sätta låga mål. Och de klarade det :) 2 gånger vägrade hon, men de tog sig runt. Duktiga lilla Hubba. Massa morötter och klappar hemma i stallet sedan.
Min tur är den 1 juni. Nervöst. Nä jag är ingen tävlingsmänniska.

image36

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ååååh gud vad roligt!!! :D

2008-04-21 @ 17:00:27
URL: http://josefinq.blogg.se

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0