Jag skriver bara när jag är glad

Många skriver när de är arga eller ledsna för att uttrycka sina känslor.
Jag skriver bara när jag är glad, och de senaste dagarna har jag inte känt mig så jätteglad. Har ingen lust till det annars, plus att jag inte tänker dela med mig av mitt privatliv. Förlåt för den dåliga uppdateringen.

Nu är även Anders här, han har sportlov. Så jag har inte suttit vid datorn någonting de senaste dagarna. På fredag åker vi till honom, då har jag sportlov. Då kommer jag blogga mer, när jag sitter hos honom i min ensamhet när han är i skolan :p


Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej malin, jag har bytt blogg nu, bara så du vet.
Kram..

2008-02-16 @ 19:48:48
Postat av: Camilla

Ja det är ju trevligare att läsa glada inlägg :)

2008-02-16 @ 23:19:37
URL: http://tungviktaren.blogg.se
Postat av: Emma

Skall du till Laholm v9 då skall jag till sthlm =/

2008-02-19 @ 08:55:28
Postat av: jecica

Det är trevligt med glada inlägg :) så ska det vara!

2008-02-20 @ 15:05:07
URL: http://jecica.blogg.se
Postat av: Malin

Emma:
Fan också!! :( Så himla typiskt!!

2008-02-21 @ 13:05:50
URL: http://philura.blogg.se

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0