Just min otur.

Nu är jag nyss hemkommen från stallet.
Det var meningen att jag skulle åka till sommarhagen efter stallet, där ridskolehästarna går, och fota lite. När jag åkte hemifrån så visade kameran att den hade hälften av batteriet kvar. Tänkte att det räckte. Fotade Hubba lite och så i stallet, och det stod fortfarande att hälften av batteriet var kvar.
Sen hämtade mamma mig och körde mig till sommarhagen. Det är en ganska lång sträcka man måste gå där man inte får köra in med bilen, och när jag gick vidare mot hagen så kollade jag igenom mina bilder jag fotat tidigare... Då kom det helt plötsligt upp "Ladda batteriet".
FAAAN, jävla cpkamera. Jaja, jag får ladda den och försöka igen någon annan dag :p Tur att jag kollade på bilderna i alla fall så jag inte tog upp kameran när jag var framme och skulle försöka fota med den. Då hade jag gått hela vägen i onödan, och jag är inte den som rör på mig i onödan!
Jaja, jag fick i alla fall ett par (nåja, ca 100 bilder :P) på Hubba och hennes kompis Donna när de gick i hagen. Bilderna kommer förmodligen upp senare idag...

Kommentarer
Postat av: Camilla

100 bilder :O, Wow. Själv fotade jag lite skumma skyltar i Kungsträdgården, haha.

2008-07-10 @ 21:27:49
URL: http://popbitch.blogg.se/
Postat av: Sofia

rider du oxå:)? hur länge har du hållt på? kanske har du en egen häst elle rponny??

2008-07-10 @ 23:22:30
URL: http://soofija.blogg.se/

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0