SSB Brawl!

När jag och Anders kom hem från honom så hade min lillebror fått nya Super Smash Bros spelet, det tidigare Super Smash Bros har jag spelat sönder helt ... Kommer ihåg i typ 6an, jag och Anna spelade det hela tiden, haha :p
I alla fall, han hade tagit med sig det till pappa, medans han var där ca en vecka. Och jag var hos mamma ... Fatta vad jag längtat efter att han skulle komma hem (det trodde jag aldrig jag skulle göra, haha)! Idag kom han äääntligen hem, så vi har suttit och spelat jättemycket, skitkul är det :)


Haha, fatta vad jobbigt det är att frilägga en Wiikontroll, en nunchuck, plus spelet (har fotat och frilagt det själv ja.)
Sen kommer min lillebror in när jag är klar, och blandar ihop hans laptopladdare med min, och drar ut sladden till min laptop som dör 3 sekunder senare. Jag trodde inte jag sparat, så jag höll på att dampa sönder, haha. Men det hade jag visst! Vad duktig jag är ;p

Kommentarer
Postat av: Camilla

Va kul :) Jag vill också prova ;) Här nöjer vi oss med PS2, just nu spelas det mest Tony Hawk, kul det med :D

2008-07-10 @ 13:49:58
URL: http://popbitch.blogg.se/
Postat av: Anna

GAAAAAAAAAAAAAH!! :O

Nu blir jag tokig på dig malin! Det är ju vårat spel, det ska vi ju spela tillsammans! Du kan inte spela utan miig juuu :'( Dumma dig! :) <3

2008-07-10 @ 16:38:04
Postat av: Malin

Anna;

Kom hit då! :)

2008-07-10 @ 18:26:51
URL: http://philura.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har väl anders där? ;P

och jag åker snart till gotland och sälen :P

Men är du hemma vecka 33? anders är nämligen bortrest då, så då kanske jag kan komma? :) <3

2008-07-10 @ 19:34:54

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0