Folk har inget liv...

Nu har jag varit på Bauhaus i 2 veckor snart, och tiden går snabbt tycker jag. Det är jätteroligt, och jag har lärt mig jättemycket.
Jag hade aldrig kunnat ana att det var så mycket jobb med att bara få fram t ex ett reklamblad. Nu förstår jag varför vi ska lära oss InDesign i skolan, även om jag har tyckt att det har varit jättetråkigt, haha. Reklam är nog något jag skulle kunna tänka mig att hålla på med i framtiden.

En rolig grej är när de jag jobbar med berättar hur tråkigt liv vissa människor har.
Bauhaus hade en reklam för ett tag sedan där det stod "Nu skruvar vi priserna", och under var det en bild på en skruv. När någon hade fixat med bilden så hade de råkat spegelvända den, så att räfflorna på skruven gick åt fel håll. Detta ringde folk in och klagade på. Även stavfel gillar folk att ringa och påpeka.
"Tycker ni att det är kul att ni har stavfel?!", kan det låta. Ja, det är jättekul, speciellt när man får såna reaktioner :)

Förlåt för den dåliga bloggningen. Jag ska försöka bättra mig!


Kommentarer

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0