Workin' 9 to 5

Dåligt med bloggande på ett par dagar...
Sitter med laptopen i sängen just nu. Imorgon börjar den. Praktiken. Läskigt. Jag ska vara på Bauhaus marknadsavdelning. Klockan 9 imorgon ska jag vara där. 9 till 4. Så kommer mina dagar se ut de närmsta 5 veckorna, till sommarlovet ungefär. Hoppas jag gör ett gott intryck så kanske man kan få extrajobb där senare.

Min första praktik i åttan var rent ut sagt dötrist. Jag var i en djuraffär. Gissa vad jag fick göra? Jag fick mata de där stackars djuren som skulle säljas. Städa burar. Ta bort smuts i akvarierna med en sån där svamp. Till saken hör att jag är livrädd för fiskar. Jag skulle alltså stoppa ner handen och skrubba bort smuts. Jag höll nästan på att få panik...

Jaja, den här praktiken lär nog bli bättre. Om inte, så får man se det positiva. Det finns förhoppningsvis inga fiskar på kontoret.

Nä nu måste jag sova! Försöka i alla fall. Får inte komma försent imorgon!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha naaw stumpan, jag tror inte det kommer att finnas fiskar där :) söt!

2008-04-28 @ 11:39:37
URL: http://josefinq.blogg.se
Postat av: Camilla

Lycka till med praktiken, marknadsavdelning låter lite roligare än djuraffär :)

2008-04-29 @ 20:36:58
URL: http://tungviktaren.blogg.se

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0