Lekt med designen

*Phew*
Nu har jag lekt färdigt med bloggdesignen för idag tror jag. Har suttit och hållit på med den en stor del av kvällen :) Men det är fortfarande lite som måste fixas. Får ta det nån annan dag, det här duger så länge ;)
Om man bara ägnar sig lite tid så funkar det faktiskt! Jag hade ingen ork att sitta och hålla på innan (=inget funkade), men idag hade jag väl väldigt mycket tålamod, haha.

Detta är då min nya blogg, jag orkade inte med den gamla. Ville börja på nytt och få lite snyggt dessutom, till skillnad från innan!

Kommentarer
Postat av: Sara

Din design är riktigt snygg. Jag känner att jag måste ändra min lite, vill ha en som jag inte tröttnar på så snabbt.

2008-02-02 @ 23:05:06
URL: http://fotbollen90.blogg.se
Postat av: Jonna

du har fin design:)!

2008-02-03 @ 00:10:42
URL: http://JONNAat.blogg.se

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0