Jobbigt med nya plattformen!


Anders på Lunds tågstation, ska hem till mig. Satt och mixtrade med de där illustrationerna i en evighet :P

Förutom förra inlägget så är det första gången jag skriver sen de bytt plattform på blogg.se. Usch jag tycker inte om hur de ändrat när man laddar upp bilder. Jag hade jättesvårt att fatta vilken storlek jag skulle ha på bilden, och detta är resultatet efter fjärde gången jag laddat upp samma bild. Antingen blev den för liten, eller så blev den för stor så man inte såg hela bilden.
Sen tycker jag att de kunde ändrat lite annat som buggar sig hela tiden. T ex när man förhandsgranskar ett inlägg, eller om man ändrat i stilmallen, så finns ändringarna oftast inte kvar när man går tillbaka. Fast det kanske bara är så för mig, vad vet jag. Finns i alla fall saker de kunde gjort bättre tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med, det är jättesvårt att fixa ändringar. Vill helst ha tillbaks blogg.se eller så får de fixa alla problem NU.

2008-07-07 @ 12:52:17
URL: http://popbitch.blogg.se/

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0