Badkruka

Haha usch, nu har jag precis vaknat. Har vänt på dygnet totalt, jag kan inte somna förrän vid 4 typ och ligger och sover till 1-2 dagen efter. Älsklingen är värre, han ligger fortfarande och sover ... Jag hatar att sova bort hela dagen!

Nåja, snart ska vi till pappa, han ringde vid 12 och undrade när vi skulle komma. Jag sa att vi inte var riktigt vakna än ;p Han ville att vi skulle med och bada också. För det första så hatar jag att bada, jag är en riktig badkruka. Jag badar bara om det är riktigt varmt, vilket det aldrig är här i Sverige enligt mig. Sen hatar jag att ligga på stranden, speciellt om det är en massa sand (iofs finns det inga sandstränder här typ, det är bara bergigt och stenigt), jag hatar att sola för det är så långtråkigt och varmt. Och sen hatar jag att smörja in mig med solkräm, speciellt om det är en sandstrand! Då klibbar det bara fast sand överallt på en... Hmm ... Vad mycket det är jag hatar! :p

Jag = världens största badkruka!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Hah, jag tycker om vita mest.

Gjort idag?

2008-07-04 @ 17:02:41
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Anna

Du = Världens underbaraste vän!



när får jag träffa dig igen? :( <3

2008-07-04 @ 17:22:05
Postat av: William

Haha jag minns när vi var och solade i Skåne, du hade kläder på dig gumman! :) <3

2008-07-05 @ 16:43:17
Postat av: jossan

Oj, jag skrev från WIlles dator :P Sorry.. men det var från mig, Jossan som du säkert förstår haha!

Vet du, imorgon söndag firar jag och Wille 6 månader =ett halvår hihi :)

2008-07-05 @ 16:45:23
URL: http://josefinq.blogg.se/
Postat av: Camilla

Japp, det var på tiden:)Och du har minsann börjat uppdatera igen, det var läääänge sen :p

2008-07-08 @ 13:13:06
URL: http://popbitch.blogg.se/

Ingen reklam, tack!

Reklam innebär allt ifrån "var med i min tävling" till "bli medlem på den här sidan" osv och annat spam ni skickar runt till alla bloggar ni hittar. Bespara framförallt er själva tid. Jag kommer ändå inte acceptera såna kommentarer.

Annars är du välkommen att kommentera :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0